Întrebări frecvente

Cum pot face o comandă online?

1. Accesaţi magazinul online la adresa www.psmshop.ro.

2. Selectaţi produsele dorite şi adăugaţi-le în Coşul de cumpărături prin apăsarea butonului ”Comandă online”.

3. După ce aţi adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături, apăsaţi butonul ”Finalizează comanda”.

4. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteţi finaliza comanda şi fără cont de client.

5. În ambele situaţii completaţi datele solicitate.

6. Verificaţi datele introduse (nume, număr de telefon, adresa de facturare şi adresa de livrare) şi produsele comandate.

7. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului Comandă acum.

8. Veţi primi un email de confirmare cu detaliile comenzii.

9. Veți fi contactat de către un reprezentant PSM SHOP prin intermediul unui e-mail sau telefonic pentru a vi se confirma dacă produsele comandate sunt disponibile.

Mai multe informații găsiți aici.

Îmi pot vizualiza comenzile online?

În cazul în care v-aţi creat un cont de client, aveţi posibilitatea de a urmări online stadiul comenzilor şi toate informaţiile referitoare la acestea. Sfat: alegeţi întotdeauna varianta de înregistrare!

Cum pot evalua produsele?

Împărtășiți-vă opinia cu ceilalți utilizatori: accesaţi pagina cu detaliile produsului, completați formularul ”Adaugă o recenzie” și scrieţi părerea dumneavostră. Pentru evaluare nu este necesar să aveţi un cont de client, sunt necesare doar numele și adresa de e-mail.

Pot solicita și livrarea în străinătate?

Nu, comenzile se pot expedia doar la adrese de livrare și de facturare de pe teritoriul României.

Ce garanție primesc pentru produsele mele?

Garanția prevăzută de lege este de doi ani.

Pot salva produse în coșul de cumpărături?

Puteți salva foarte confortabil produsele într-o listă de preferințe din contul dumneavoastră de client. Selectați opțiunea „salvare” din pagina cu detaliile produsului și acesta este introdus în lista de preferinţe. Vă puteți întocmi o listă cu produsele dumneavoastră preferate, o puteți trimite prietenilor sau o puteți tipări pentru o viitoare vizită în magazin. Iar dacă vă decideți, totuși, pentru o comandă online, puteți transfera oricând produsele din lista de preferințe în coșul de cumpărături

Ce sunt modulele cookie și la ce folosesc?

Pentru a putea efectua o comandă în magazinul online PSM SHOP, browserul trebuie setat în așa mod încât să permită scrierea așa-numitelor module cookie pe calculatorul dumneavoastră. Modulele cookie sunt mici fișiere text salvate de pagina noastră web pe calculatorul dumneavoastră, care ne ajută să vă recunoaștem la următoarele accesări.

Pot comanda din magazinul online și fără să accept modulele cookie?

Modulele cookie sunt mici fișiere text care nu sunt capabile să execute acțiuni autonom. Fără a accepta modulele cookie, puteți să vizualizați liber orice pe pagina noastră și chiar să căutați produse în magazinul online. Totuși, nu puteți plasa articole în coșul de cumpărături, finalizarea comenzii nefiind astfel posibilă. Nici listele de preferințe sau comparative nu sunt disponibile.

Am pierdut factura. Ce fac?

Sunați pur și simplu la numărul: 0244 594 842 sau scrieți un e-mail către office@psm.ro.
Vă trimitem din nou cu plăcere factura prin e-mail.

Ce avantaje am dacă mă înregistrez?

Beneficiați de acces la un cont de client personal, cu care puteți vedea online toate comenzile dumneavoastră. Vă salvați articolele preferate într-o listă personală de preferințe sau gestionați diferite adrese de livrare.

Trebuie să mă înregistrez pentru a putea comanda?

La noi puteți comanda desigur și fără a vă înregistra. Înregistrarea vă aduce totuși numeroase avantaje: astfel puteți de exemplu viziona online comenzile și facturile și puteți stabili o adresă de livrare suplimentară.

Cum pot crea un cont de client în magazinul online?

Pur și simplu dați clic aici. Apoi introduceți-vă datele și puteți începe.

Am uitat parola. Ce fac?

Solicitați pur și simplu o nouă parolă cu adresa dumneavoastră de e-mail, puteți face aceasta direct pe pagina de înregistrare.

Adresa mea s-a schimbat. Unde îmi pot actualiza datele?

Conectați-vă la contul dvs. de client unde puteți să actualizați cu ușurință toate detaliile contului.

Este posibilă livrarea la o altă adresă?

Desigur, puteți solicita livrarea comenzii și la o altă adresă, fără probleme! Termenul limită de modificare este reprezentat de momentul procesării plăţii.