Prin garanția oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 şi OG nr. 21/1992.

Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugăm să acorzi atenție Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite aspecte reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. În plus, pozele afișate pentru Produsele de pe site sunt cu caracter informativ. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

 În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervin în perioada de garanție, stabilită conform legii române, te rugăm să ne trimiți un mail pe adresa marketing și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.

În cazul în care se constată reclamația ca fiind întemeiată, pentru Produsele cu defecte îți vom restitui Prețul împreună cu taxele de livrare (dacă au existat atunci când s-a livrat comanda), în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, îți vom returna Produsele, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea noastră.

 

În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acești Termeni și Condiții.

 

Garanţia îşi pierde valabilitatea în caz de:

 - folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucţiunile de folosire/utilizare/întreţinere livrate împreună cu produsul;

 - folosire abuzivă - se consideră folosire abuzivă şi schimbarea destinaţiei produsului

 - în cazul intervenţiilor neautorizate;

 ! Pierderea documentelor de achiziţie generează pierderea garanţiei.

(chitanța curier /factura fiscală) !

 

 

Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet:

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată în colet sau primită pe e-mail.

PSM SHOP nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.